Tuesday, August 11, 2009

adussss....

salam dah berapa hari aku tak tuleh blog ni...tak idea pon ada juga hari ni aku macam tensen sket ahhh malas nak pikir tapi kena pikir juga yela benda tu kena settle juga semalam aku terima surat dari lowyer yg aku lantik untuk settlekan kes aku tu adusss....banyak lagi rupanya aku kena langsaikan baki yg kena bayor haiii pening gak simpanan aku bukannya ada sgt cukup2 tuk aku buat pusingan sementara menunggu gaji...bila aku duk sendiri begini barulah semua tu mhantui pikiran aku nak menangis pon untuk apa tak ada siapa yg akan mendengarnnya...tak lama lagi puasa pastu nak sambut raya semua tu memerlukan perbelanjaan ahhhh...berat betoii dugaan aku....inilah yg dinamakan kehidupan...ada masa bahagia ada masa gembira dan ada masa berduka n hiba...sib baik ade blog ni bleh gak aku luah2kan perasaan aku sekurang2nya legaaa...sket bebanan perasaan yg aku tanggung ni...

1 comment:

  1. sabar ler puan cahaya hati...semua kehidupan mest ader keksusahan...n bila senang nant baru terasa nikmat kesusahan tue...seronoknya....

    ReplyDelete

About Me

My photo
"Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal, tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah."