Thursday, July 23, 2009

'lilin?'uiks...tak mungkin dah....


Hari ni selesma masih belum baik lagi badan pon letih je nasi ayam yg aku beli tak habis aku makan mungkin tak ada selera ahhh....dah malam rupanya terlelap aku selepas makan ubat bancuh air n makan biskut je la...nak kuar adusss tak larat rasanya...emm begini laa kehidupan aku semua yg aku hadapi seorang diri sakit pening aku sendiri je....kekadang rasa sebak bila ku ingat2kan nasib aku tapi apa nak buat tu dah suratan hidup aku, aku kena redha mungkin ada hikmah disebalik kejadian...takkan aku nak jadi 'lilin' selama2nya....salahkah aku???bertindak begini...tapi sekurang2nya hati aku tenang walau pun payah aku cuba hadapinya dengan tenang kawan2 aku tak putus2 bg semangat kat aku agar aku tabah n yakin bahawa hidup bersendrian juga boleh berjaya aku akan bangun dari sengsara yg aku alami n aku tak akan menoleh ke belakang lagi cukuplah setakat itu saja....semua tu aku akan jadikan iktibar dalam hidup aku agar lebih berhati2 untuk memilih pasangan hidup....

2 comments:

About Me

My photo
"Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal, tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah."