Sunday, July 26, 2009

sepi??


Kesorangan aku lagi anak aku dah kembali semula ke hostel termanggu2 aku tak tau apa nak buat lepas solat isyak tgk berita jap....bosan gak emmm layan intenet je la tp tu le dah tak tau apa nak surf...hari2 tgk benda yg sama...baca blog,update profile baca emel2 kawan2 huh!!!...banyaknye hehe tak larat nak bace semua adusss...

esok isnin haaa....uiks hari bekeje mcm malas je nak pegi hhehe dah cuti 4 hari mcm nak sambung lagi laaa amboiiiii melampau tul aku ni...hehhe ok2 simpan cuti untuk raya nanti kan kan....sebut pasal raya huhuhu ni tahun pertama aku beraya bersendirian ntah cmne le keadaan aku nanti lebih2 lagi bila tkbir bergema emmm leh bayangkan mcm mana...ahhh aku kan kuat tabah ye kena tabah....aku pasti boleh!!! ye boleh tak mengeluarkan air mata insyaallah....!!!!

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
"Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal, tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah."