Saturday, July 25, 2009

huh!!!plan aku dah jadi lain aku cadang nak pegi kajang lepas visit anak aku tapi tak jadi anak aku yg kecik tu gatal2 kulit plak...adusss penyakit ape pula ni risau aku...lepas kami minum2 aku bawa anak aku ke klinik panel pusat rawatan Azzahrah Bandar Baru Bangi untuk buat rawatan...harapan aku agar cepat sembuh laa....
Emmm...lepas hantar anak aku ke hostel semula aku dan anak yg sulung pegi pula ke Alamanda untuk mencari kamus untuk study dia katanya....dah beli kamus aku singgah kat maxis centre tuk settlekan bil tepon aku...perghhhh bau laksa asam le kakak!!! kita makan nakkkk?apa lagi kami pun singgah pekena laksa asam dulu sebelum balik...dihujung2 minggu cmni ada le juga aktiviti aku walaupun hanya dengan anak2 sekurang2nya hepi le juga...aku!!
ahhh....nak buat apa lagi ye emmm layan cerekarama le jawabnyaaa hehhehe gd nite ye!!!

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
"Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal, tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah."