Thursday, March 25, 2010

hati aku bagaikan tgerak tuk mengisi borang online PJJ yang baru diiklankan tu....teringin nak sambung stdy semula rasenya dah tlalu lama ntah le otak ni boleh terima ke tak nanti....tapi teman2 aku ramai yg sambung stdy tgk boleh bjaya takkan aku tak boleh....semangat tuk 'upgrade' diri tu makin bkobar2 lebih2 lagi teringat hinaan seseorg terhadap aku...aku tak boleh lupa hinaan itu...lebih kurang cmni "hang ni bodoh miskin n tak kaya"kalau kalian mdapat hinaan seperti ini terasa sakit hati tak?tentu ya kan...begitulah juga dgn aku...aku terima hinaan tu...satu persatu aku dah buktikan yg aku bukan seperti yg disangka...alhamdulillah cuma impian aku nak smbung stdy n ingin bjaya seperti org lain...n aku akan bukti yg aku juga bolehh!!!lupakanlah hinaan tu biarlah apa org nk kata yg penting aku tak kacau hidup org n aku tak susahkan hidup org alhamdulillah...doakanlah aku wahai teman2 agar aku bisa hidup berjaya....

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
"Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal, tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah."