Monday, March 8, 2010

leceh tul....

hadoiii.....pening laaa tgk bnyk sgt RO pending ni....sistem 'saga' pon mcm susah nak masuk lambat je login dah tak boleh masuk kena tunggu ade user yg logout baru bleh nk login id tapi kita bukannye tau sape yg nak logout biasanya bila dah login org mmg selagi tak kul 5 emmm takdenya nak logout nye...bjanggut2 dah aku tunggu...pagi2 aku ni puas le bkejor2 nak buka pc tp hampehhh....tak sempat gakkk ade org lagi awal pade aku...takkan aku nak mai opis kul 7 kottt...nak balik lewat pon takut org kate kt kolej ni ade.....dot dot dot eeee..seram gak...tp aku tak penah le jumpe ape2 lagi selama aku bkje kat sini...walau cmne pon aku tunggu laaa kot2 nasib aku baikk jap lagi
arioussss.....

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
"Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal, tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah."