Friday, March 5, 2010

salam

salam...
agak lame aku tak update blog aku ni....ntah le kenape kkdg aku jd macam malasss...akibat lame tak buka blog sampai tlupa password ape yg digunakan...puas mencari n bmcm2 cara akhirnye...terpaksa aku buat password baru hehhee baru le bleh buka semula blog aku ni hhahaa....pelupa jugak aku rupanya...almaklum le bnyk bpikir agaknye....tapi kalu tak pikir mcm mana aku nak mneruskan khidupan aku betul tak?bpikir mcm mana nak tambah income...baru nk mjinak2 dlm bsnes tp bsnes ape aku nak buat...bmcm2 pelawaan member2 tp aku kena gak bhati2 takut aku ditipu...mklumlah dgn status aku ni...kkdg org hanya nak amik kesempatan je...tp klu aku tak cuba mcm mana aku nak sukses haiii....aku bukannye ape kkdg tpikir juga klu setakat makan gaji je rasenye sampai tua la...aku duk lagu ni...n tak ade perubahan mana ada org kaya dengan makan gaji je...klu nak senang pasti ada income lain dibelakang...betul tak???

hari ni pon rasenya aku tak kemana2 perut aku tetiba je meragam sensitif betul...tak bleh silap sikit mula le meragam kkdg sampai 2-3 hari baru ok...nak kuar pon malas...emmm esok2 la visit anak aku hari ni rehat je la...malam tadi aku tlelap kul berape pon tak sedar....aku tsedar dlm kul 5.45 pg bila laptop aku mmg aku install anti virus avast agaknye ade virus ke hape... tu yg dia melalak smpi aku tkejut n tjage hehehe rupanya aku ttddo kt sofa je...emmm pe lagi bangun solat pastu....zzzzzzzzzzzzz balik hahahha....

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
"Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal, tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah."