Thursday, March 18, 2010

mimpi....

mimpi setengah org kate hanya mainan tidur...ade setengah pendapat ianya sebagai satu petanda ape yg akan tjadi dalam hidup kita....walau mcm mane tu semua kekuasaan Allah yg Maha mengethui sebalik kejadian....tapi bagaimana dengan mimpi aku beberapa hari yg lalu....yg dalam mimpi itu aku aku asyik menangis tsedu2 ntah hape yg aku sedihkan aku pon tak tau...aku mnangis teresak2 tanpa kusedari datang seseorg menyapu air mate ku sambil memujukku dengan mesra aku sungguh2 tharu...aku menatap wajahnya...dia tersenyum sambil berkata 'jgnlah menangis lagi syg'terpegun aku dgn kata2nya....ahhh seperti aku kenal wajah itu....tapi...ape maksud mimpi ku itu....adakah dia bakal menyinari hidup aku ....aku pon tak pasti!!!!

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
"Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal, tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah."