Sunday, March 7, 2010

ntah le...

salam

sebenarnya tengah boring layan berita macam biasa...sambil2 perati FB baca blog emel ntah hape2 lagi tuk menghilangkan keboringan aku ni...aktiviti siang tadi sempoi je...visit anak aku makan2 dengan dia kejap je tak lame pon pastu pegi warta emmm memang niat nak cari baju untuk annual dinner minggu depan...pilih lama juga biasa le...kalu boleh nk cari yang sesuai susah betul nak cari saiz aku... banyak saiz yg besaqqq2...ade saiz yg muat tp harga dia mahal sgt le plak...yela butik mana ada baju yg murah2 betul tak?...dah puas cari akhirnya dpt juga harga oklaaa....kurang berapa hengget RM300.00 hadoiiiii....itu saiz yg aku muat hahahha bayor je laa...

haiii baju dah dapat....emmm tudung???ahhhh jalan2 lagi pusing cari kedai tudung plak...tudung takde le ssh sgt nak cari asalkan macing ngan baju dah kira ok...aku pilih seledang tuk annual dinner nanti wahhhh....sume dah ada dlm tangan...uiksss nak balik ke nak pusing2 lagi...maklum le sorang2 tak seronok arrr...call kak ijan jap...alamak dia pegi seremban plak hengat nak ajak pusing2 minum2 ke....nak balik umah pon tak ade ape sorang2 gak...

hehehhe dah tak tahu ape nak buat aku kuar round2 je...ngan kete aku sambil2 layan lagu...menikmati suasana petang....yeezaaaaa.....

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
"Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal, tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah."